Tuulimuna

Ei onnistanut meitä tälläkään kertaa. Varhaisultrassa näkyi tyhjä sikiöpussi, ei sykettä. Viikkoja pitäisi olla jo noin 7+0, eli tilanne on hyvin selkeä - ei toivoa.

Viikon päästä on kontrolliaika, jossa todetaan tilanne vielä kertaalleen. Sen jälkeen saan taas Cytotecit, joilla tehdään lääkkeellinen tyhjennys. Keskenmenohelvetti odottaa siis minua taas.

Ei ole sanoja enää. On vain kyyneliä ja pohjaton pettymys.

Kommentit

  1. Eiii :'( Paljon halauksia ja jaksamista... <3 Niin epäreilua ettei tämäkään voinut onnistua ;;___;;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Kyllä meitä joitakin elämä koettelee enemmän kuin tarpeeksi, uskon ja tiedän että pystyt varmasti niin samaistumaan näihin fiiliksiin.

      Poista
  2. Eikäh! :( niin väärin. Olen niin pahoillani. Voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Alina <3 Onpa ihanaa huomata, että ehdit ja jaksat vieläkin seurailla mun blogia!

      Poista
    2. Mä toivon niin paljon onnistumisia myös kaikille kanssasiskoille :) Jaksamisia!

      Poista
    3. Kiitti! Onneksi sinä ja pikkujäbä olette elävä esimerkki siitä, että onnistuminen on todellakin mahdollista <3

      Poista
  3. Eih... :( Olen pahoillani ja toivotan paljon jaksamista surun keskellä :(

    VastaaPoista
  4. Ei, miten elämä voi olla näin epäreilua :( Paljon voimia suruun <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Julmalta tuntuu, että joku meni taas kerran pieleen. Pieni mieli ei voi ymmärtää miksi :(

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit