Tämän raskauden loppu

Kävin tänään ylimääräisessä ultrassa, johon pääsin tuttuni kautta epävirallisesti. Tuomio oli selvä: keskeytynyt keskenmeno jo monta viikkoa sitten. Mitään vuotoa tai oireita keskenmenosta ei ole ollut, vaikka alkio on kuollut jo varhaisultran tekemisen aikoihin. Olin tosin ollut jo monta päivää äärimmäisen ahdistunut, sillä jollain tasolla vaistosin, ettei kaikki ole kunnossa. Olo on ollut "liian normaali" ja vähätkin raskausoireet kaikonneet.

Mun maailma on nyt romahtanut. Pahin pelkoni tähän raskauteen liittyen kävi toteen. Onneksi on ihania ystäviä, eikä tarvinnut viettää tätä iltaa yksin, vaikka mieskin on koko viikonlopun muualla. Nyt vain mietin, että miten tästä ikinä jaksaa taas lähteä uudestaan hoitorumbaan?

Kommentit

  1. Olen niin pahoillani :( voimia ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sä jos kuka tiedät miltä tämä tuntuu, oot kyllä niin vahva kun oot useamman kerran tällaisesta selvinnyt! <3

      Poista
    2. Niin valitettavasti tiedän, mutta tiedän myös, että siitä selviää :) ♥ Anna kroppasi nyt toipua rauhassa. Vielä on toivoa onnistua!

      Poista
    3. Jep, kyllä tästä selvitään ja toivoa on vielä :) Luulen vahvasti, että menee ensi vuoden puolelle kun päästään taas aloittelemaan hoitoja uudestaan. Ainakin siinä ehtii keräillä hyvin voimia uusiin koitoksiin.

      Poista
  2. Voimia toipumiseen. Komppaan Alinaa, kyllä siitä selviää vaikka kipeetä ottaa. Nim. 5 keskenmenoa takana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen pahoillani! Kyllä säkin oot vahva, kun kaikesta tuosta olet selvinnyt. Ja kiitos, onneksi on tukiverkkoa ympärillä niin ei tarvitse yksin tätä asiaa kantaa.

      Poista
  3. Löysin blogisi nyt. Voi olen pahoillani, minullakin yksi kkm takana, josta tulee kuluneeksi pian vuosi. Muistan sen päivän erittäin hyvin. Paljon voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hei mä älysin vasta nyt että oonhan mä ennenkin sun blogia lukenut, hitto että olen dementikko :D

      Poista
    2. Haha, eihän :D Ehkä muuttunut ulkoasu hämäsi? Tai sit laitetaan raskaushormonien piikkiin ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit